Foxit PhantomPDF Business

Foxit PhantomPDF Business

Alternatywne rozwiązania PDF, którego szukają firmy - dawny Phantom Suite

Wiele firm potrzebuje czegoś więcej niż tylko tworzenie czy edycja dokumentów PDF. Potrzebują oni także zabezpieczeń, które zapewnią przechowywanie ważnych dokumentów zgodnie z zasadami i procedurami . Muszą także mieć pewność, że certyfikowane dokumenty nie zmienią swojej zawartości bez pozwolenia. Foxit PhantomPDF Business dostarcza gotowe narzędzia PDF dla biznesu poprzez właściwe funkcje ze wsparciem jakiego można oczekiwać w dużych przedsiębiorstwach.

PobierzZakup

Najważniejsze funkcje programu Foxit PhantomPDF Business:

  • Wypełnianie formularzy XFA - architektura XFA (XML Form Architecture) umożliwia wykorzystanie już istniejących formularzy XFA
  • Wysoka wydajność - nawet 3 razy szybsze tworzenie plikoów PDF z ponad 200 różnych formatów i konwersja wielu plikow naraz
  • Tworzenie 1-kliknięciem - tworzenie plików PDF w programach pakietu MS Office 1-kliknięciem myszki
  • Zaawansowany edytor PDF - modyfikowanie zawartości stron w dokumentach, zaznaczanie, wstawianie, zmiana, usuwanie, obracanie, kopiowanie, wklejanie tekstu, obrazów i grafik
  • Konwersja PDF do DOC, tekstu lub obrazów - łatwe współdzielenie zawartości pomiędzy różnymi aplikacjami np. MS Word®
  • Bezpieczeństwo dokumentów - dzięki użyciu hasła, szyfrowaniu i podpiosom cyfrowym
  • Obróbka - całkowite usuwanie widocznych tekstów i obrazów z dokumentów PDF
  • Certyfikowanie dokumentów - określanie jakie zmiany mogą być dokonywane w dokumencie aby plik byl nadal certyfikowany
  • Microsoft® Active Directory® RMS Protector i Policy Manager - rozszerza kontrolę dostępu usługi Microsoft® Active Directory® Rights Management o kontrolę dostępu do plików PDF
  • Projektowanie formularzy - łatwe tworzenie lub konwersja statycznych plików PDF do profesjonalnie wyglądających formularzy z możliwością automatycznego importu danych do formularzy redukując możliwość popełnienia błędu
  • Dodawanie akcji w formularzach - możliwość dodawania akcji w JavaScript w celu lepszego dostosowania formularzy oraz możliwość łączenia się z bazami danych i zarządzania wpisami
  • Rozpoznawanie tekstu OCR - obsługa OCR dzięki której skanowane dokumenty lub bazujące na obrazach mogą być zaznaczalne i przeszukiwalne
  • Zgodność ze standardami - od kiedy produkty firmy Foxit są zgodne ze standardami ISO 32000-1 / PDF 1.7 są także zgodne z innymi produktami np. firmy Adobe®
  • Optymalizator PDF - optymalizacja pozwala na redukcję rozmiaru
  • Wysoka kompresja skanowanych dokumentów
  • Wsparcie telefoniczne i poprzez e-mail - pomoc w razie potrzeby

Mały i szybki

  • Do 3 razy szybsze tworzenie plików PDF w porównaniu do innych narzędzi.
  • Szybkie uruchamianie.

Tworzenie zgodnych ze standardami plików PDF

  • Obsługa ponad 200 różnych typów plików źródłowych.
  • Generowanie plików PDF 1-kliknięciem w pakiecie MS Office.
  • Oszczędność czasu dzięki konwersji wielu plików naraz do 1 pliku wynikowego PDF bądź osobnych plików.
  • Od kiedy produkty firmy Foxit są zgodne ze standardami ISO 32000-1 / PDF 1.7 są zgodne z innymi produktami np. firmy Adobe®.
  • Wsparcie PDF/A.

Obróbka

  • Możliwość całkowitego usuwania tekstu i obrazów z dokumentów PDF w celu ochrony ważnych informacji typu numery kart itp.

Microsoft® Active Directory® Rights Management Service Protector i Policy Manager

  • Rozszerzenie usługi Microsoft® Active Directory® o pliki PDF
  • Możliwość kontroli dostępu do każdego dokumentu PDF

Konwersja PDF do DOC, tekstu lub obrazów

  • Łatwe współdzielenie zawartości pomiędzy różnymi aplikacjami np. MS Word®.

Wypełnianie formularzy XFA

  • Architektura XFA (XML Form Architecture) jest wykorzystywana do wypełniania formularzy z elementami XFA i pozwala na wykorzystywanie już istniejących formularzy XFA.

Zaawansowana edycja

  • Możliwość modyfikacji zawartości stron w dowolnym dokumencie PDF: zaznaczanie, wstawianie, zmiana, usuwanie, obracanie, kopiowanie, wklejanie tekstu, obrazów, grafik i cieni.

Certyfikowanie dokumentów

  • Określanie jakie zmiany mogą być dokonywane w dokumencie aby plik byl nadal certyfikowany.

Wysoka kompresja skanowanych dokumentów

  • Wyższa kompresja oznacza mniejszy rozmiar co ułatwia elektroniczną dystrybucję.

Rozpoznawanie tekstu OCR

  • Konwersja zeskanowanych dokumentów bądź obrazów do zaznaczalnych i przeszukiwalnych plików PDF.

Skanowanie bezpośrednio do PDF

  • Bezpośrednie skanowanie dokumentów, kontraktów, umów i innych dokumentów do formatu PDF.
  • Skanowanie i konwersja w 1 kroku.

Dodawanie nagłówka i stopki

  • Wstawianie numerów stron lub dat, nagłówków, stopek bezpośrednio bez zewnętrznych aplikacji.

Dodawanie znaków wodnych i tła

  • Znaki wodne mogą oznaczać status dokumentu (szkic, gotowy).
  • Tła czynią dokumenty PDF bardziej profesjonalnymi.

Edycja i modyfikowanie zawartości PDF

  • Szybka edycja treści dokumentu i wprowadzanie poprawek bezpośrednio w pliku PDF.
  • Dodawanie treści.

Przegląd dokumentów PDF

  • Dodawanie komentarzy i sugestii zawierających notatki.
  • Zazanczanie, podkreślanie i inne narzędzia do wyróżniania tekstu.
  • Dodawanie znaczników czasu.
  • Łatwe poprawianie pomyłek poprzez anulowanie ostatniej akcji i szybkie przywracanie zmian poprzez Redo i Undo.

Porównywanie dokumentów PDF

  • Zaznaczanie różnic pomiędzy dwoma dokumentami PDF pomaga zidentyfikować co było zmieniane.

Zarządzanie stronami

  • Łatwa zmiana kolejności stron poprzez przeciąganie w panelu miniaturek.
  • Dodawanie, usuwanie i łączenie stron z wielu dokumentów PDF celem stworzenia nowego pliku PDF.
  • Wstawianie zeskanowanych dokumentów bezpośrednio do pliku PDF.

Projektowanie i wypełnianie formularzy

  • Konwersja formularzy do wersji elektronicznej.
  • Narzędzia do projektowania formularzy czyniące dokumenty interaktywnymi.
  • Tworzenie i zarządzanie polami dla podpisu dzięki czemu użytkowników może podpisać ręcznie dokument.
  • Zbieranie danych o pracownikach, partnerach itp. bez ponoszenia kosztów przepisywania tych danych.
  • Redukcja zużycia papieru.
  • Rozszerzanie procesów związanych z współpracą z klientem, partnerami, konsultantami itp.

Ochrona dokumentów PDF

  • Kontrola dostępu do dokumentów PDF.
  • Ochrona ważnych dokumentów PDF.
  • Zwiększenie bezpieczeństwa podczas wysyłania i odbierania plików.

Kontrola operacji na plikach PDF

  • Zarządzanie uprawnieniami w plikach PDF takich jak drukowanie, edycja czy kopiowanie treści.

Dodawanie cyfrowych podpisów

  • Możliwość sprawdzenia statusu podpisu cyfrowego przez odbiorcę dokumentu celem wykrycia czy dokumenty był modyfikowany.
  • Zwiększenie bezpieczeństwa poprzez identyfikację.
  • Automatyczne sprawdzanie nieuprawnionej zmiany treści.

Ustawianie informacji o dokumencie

  • Pomaga w archiwizowaniu i wyszukiwanie dokumentów.

Opcjonalna łączność bazodanowa z Windows ODBC

  • Możliwość łączenia się z bazami danych poprzez JavaScript.
  • Możliwość tworzenia skryptów na poziomie dokumentu, które mogą się łączyć z bazą, wstawiać rekordy, aktualizować dane i usuwać wpisy.

Zobacz także

Zrzuty ekranu

Zaawansowany edytor
Zaawansowany edytor
Całkowite usuwanie tekstu
Całkowite usuwanie tekstu
MS Active Directory RMS
MS Active Directory RMS